den varma sidan vs den kalla sidan.

kan inte säga mer än att jag verkligen hade en av de underbaraste kvällarna någonsin igår ikväll. Jag vet inte hur jag ska förklara? men ni vet, det kändes sådär rakt in i hjärtat bra. Då en person kan få en att må så underbart bra trots att allt annat känns så mycket mindre bra. En person som nästan alltid bara sprider en massa glädje och värme omkring sig, jag bara älskar denna människa. Hur kan man då veta om man älskar den här personen, jag vet att jag gör, det bara känns i hjärtat.

Men då den här personen helt plötsligt får den kalla, sådär jobbiga sida! Gör mig otroligt ledsen och jag förstår inte hr det kan bli så från en dag till en annan, eller egentligen bara några timmar. Kan det bero på att personen är trött? Är det därför den här personen inte längre är lika varm och känslosam? Utan förvandlas i stället till ett känslokallt monster.. jag förstår ingenting?

Då jag med värme säger att det var underbart igår och att jag längtar tills vi kan ses igen.. och tillbaka får man ett "hoppas du får en trevlig dag hejdå <3" ungefär. Det är ingenting likt, då jag försöker skapa en liten konversation? Sedan får man luren slängd i örat.. känns det bra? NEJ. För mig kan ett glatt humör då förvandlas till att jag blir väldigt, väldigt ledsen.

Okey jag måste erkänna, jag är väldigt sårbar och speciellt just nu men det vet också den här personen om, samtidigt som att bara för att jag ville höra kanske "jag tycker om dig det var underbart igår" eller någonting så får man ord som "det är ju bara stört att du måste höra det" jag måste inte.. men lite, äsch jag fattar bara inte att man behöver vara sådär känslokall..

Jag HATAR den kalla sidan, JAG HATAR den så jävla mycket. det finns fan ingenting ba med den okey om du är trött.. och det kanske du var men om vi pratar i fem miinuter nog kan man väl vara lite trevlig i alla fall.. Tack för ännu en dag där DU förstör mitt humör, jag hoppas du är glad nu och det känns som att du inte vill att jag ska ha EN rolig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0